۱۲:۵۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹

انتخابات ۱۴۰۰ در مازندران وارد فاز اجرایی شد

انتخابات ۱۴۰۰ در مازندران وارد فاز اجرایی شد

ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ،ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از امروز سه‌شنبه در مازندران فعال شد.

به گزارش کاسپین24 | رییس ستاد انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان مازندران در مراسم آغاز به کار این ستاد گفت : ستاد انتخابات استان با حفظ بی طرفی و در راستای مشارکت حداکثری آماده برگزاری انتخابات است.

حسین حسن نژاد رعایت الزامات قانونی را مهم ترین دستور کار ستاد انتخابات اعلام کرد و ادغام ستادهای اجرایی سه انتخابات ریاست جمهوری،شوراهای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری و ثبت نام نامزدها ی شورای شهر و روستا در قالب فضای مجازی را مهم ترین رویکرد انتخابات ۱۴۰۰ دانست.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اظهار داشت : علاوه بر این ، برای نخستین بار در انتخابات ۱۴۰۰ معیار تبلیغات در فضای مجازی است و برپایی تبلیغات حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و با شرکت کنندگان محدود مطابق با شرایط کرونایی شهرها انجام می شود.

وی افزود : تمامی تلاش ستاد انتخابات استان مازندران برگزاری این رویداد مهم سیاسی در فضای مشارکتی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران کرونایی است و تا حدودی مقدمات اولیه آن در استان فراهم شده است.

حسن نژاد آموزش نیروهای برگزار کننده انتخابات را از دیگر برنامه های ستاد در راستای رعایت قانون و برگزاری انتخابات سالم در این استان بیان کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری روز جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار می شود.



منبع: ایرنا