۱۴:۰۲ ۱۳۹۹/۶/۲۲
استاندار مازندران مطرح کرد

انشقاق کشور؛ هدف دشمن از تهاجم فرهنگی

انشقاق کشور؛ هدف دشمن از تهاجم فرهنگی

استاندار مازندران گفت: دشمن از طریق تهاجم فرهنگی سعی در ایجاد انشقاق در کشور دارد.

به گزارش کاسپین24 | احمد حسین زادگان، با حضور در مراسم افتتاح دفتر آیت الله حسین نوری همدانی در استان مازندران با قدردانی از زحمات مراجع در روشنگری نسل جوان، گفت: امروز عملیات روانی و هجمه دشمنان به جوانان در ضدیت با دین و مذهب مسئولیت همه ما را سنگین تر نموده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از طریق شبیخون و تهاجمات فرهنگی سعی در ایجاد تفرقه و انشقاق در کشور را دارد، اظهارکرد: ایجاد دفاتر مراجع در استان ها گام بسیار مهم برای پاسخگویی به مسائل و شبهات دینی مردم خواهد بود و موجب تقویت وحدت و همدلی در بین اقشار مختلف است.

استاندار مازندران همچنین افتتاح دفتر آیت الله نوری همدانی در مرکز استان مازندران را به فال نیک گرفت و خواستار برگزاری سمینار و همایش فرهنگی برای نسل جوان در این مراکز شد.

حسین زادگان با اشاره به این که اکنون شاهد وحدت، همدلی و یکپارچگی در استان بین مدیران و بخش های مختلف و ارکان قدرت هستیم، افزود: ارکان قدرت در استان در راستای توسعه و اعتلای مازندران دارای نگاه یکپارچه، تعامل و همدلی هستند.

در ادامه این مراسم محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در مازندران نیز با اشاره به شخصیت علمی و فقهی آیت الله نوری همدانی گفت: این شخصیت علمی و فقهی جهان تشیع بعنوان مرجع انقلابی مردمی هستند و دفتر نماینده مقام معظم رهبری از راه اندازی دفاتر مراجع و علمای دین در استان حمایت می کند.

وی تصریح کرد : تقویت فعالیت های فرهنگی قرآنی به همراه پاسخکویی به مسائل و شبهات دینی در دفاتر مراجع در استان ها موجب خرسندی است.

منبع : ایسنا