۱۷:۴۸ ۱۴۰۲/۱۰/۶

باران و سرما در راه مازندران

باران و سرما در راه مازندران

هواشناسی مازندران اعلام کرد ، از بعدازظهر فردا انتظار داریم به‌تدریج شاهد افزایش ابر و وزش باد گاهی نسبتا شدید و کاهش دما و بارندگی از سمت غرب استان در آسمان مازندران باشیم.

به گزارش کاسپین24 | کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه هوای استان امروز صاف تا نیمه ابری است گفت: از بعدازظهر فردا پنجشنبه تا صبح جمعه شاهد آسمان ابری همراه با وزش باد شدید و باران در سطح استان خواهیم بود.

فرجی با اشاره به اینکه بارندگی از نواحی غربی استان آغاز می‌شود و بتدریج در کل استان گسترش می‌یابد. گفت: این سامانه بارشی در ارتفاعات بصورت بارش برف خواهد بود و رانندگان هنگام تردد در میر‌های کوهستانی تجهیزات زمستانه لباس و غذای گرم به همراه داشته باشند.

او با بیان اینکه تا ۱۰ روز آینده همین یک سامانه بارشی سرد در استان خواهیم داشت، ادامه داد: این سامانه بارشی ظهر جمعه از آسمان استان خارج می‌شود، اما روز جمعه برای هم استانی‌ها قدری سردتر از روز‌های گذشته خواهد بود.

فرجی افزود: جویبار و ساری با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و بلده با کمینه دمای ۵ درجه زیر صفر صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: دریای خزر امروز و فردا موج کوتاه دارد و برای فعالیت های دریایی وصید وصیادی مناسب است.


منبع : خبرگزاری صدا وسیما