وضعیت جوی مازندران تا آخر هفته
وضعیت جوی مازندران تا آخر هفته هواشناسی مازندران با اشاره به استقرار سامانه پایدار جوی و روند افزایش دما در چند روز آینده، پیش‌بینی کرد که آسمان این استان از امروز دوشنبه تا اوایل هفته آینده صاف تا نیم...
روزهای آفتابی و گرم در انتظار مازندرانی ها
روزهای آفتابی و گرم در انتظار مازندرانی ها آسمان مازندران تا پایان هفته صاف و با افزایش محسوس دما همراه است.
خروج سامانه بارشی، امشب از مازندران
خروج سامانه بارشی، امشب از مازندران کارشناس هواشناسی: سامانه بارشی، امشب از استان مازندران خارج می‌شود.
احتمال وقوع سیلاب در مازندران
احتمال وقوع سیلاب در مازندران مدیر کل مدیریت بحران مازندران درباره احتمال آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها از چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه این هفته هشدار داد.
مازندران برمدار ۲۵ درجه
تابستان در بهار؛ مازندران برمدار ۲۵ درجه هواشناسی با اشاره به استقرار سامانه پایدار جوی تا چند روز آینده، پیش‌بینی کرد که میانگین دمای هوای مازندران در آخرین روز هفته جاری جمعه به ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بر...
تداوم هوای صاف و آسمان آفتابی در مازندران
تداوم هوای صاف و آسمان آفتابی در مازندران هوای استان تا آغاز هفته آینده صاف و آفتابی پیش بینی می شود.
مازندران دوباره بارانی می شود
مازندران دوباره بارانی می شود هواشناسی مازندران با اشاره به استقرار سامانه پایدار جوی طی امروز و فردا، از ورود سامانه جدید بارشی از ظهر چهارشنبه خبرداد و پیش‌بینی کرد که آسمان استان در طی این مدت با ب...
هوای مازندران امروز بارانی در برخی مناطق برفی
هوای مازندران امروز بارانی در برخی مناطق برفی هوای مازندران در ششمین روز از فروردین در ارتفاعات برفی و در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بارانی همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.
احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب محلی بهاره در مازندران
احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب محلی بهاره در مازندران هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح زرد درباره احتمال جاری شدن روان‌آب و وقوع سیلاب‌های محلی از دوشنبه ۶ فروردین هشدار داد.
پیش بینی آب هوای هفته پیش روی مازندران
پیش بینی آب هوای هفته پیش روی مازندران هواشناسی با اشاره به استقرار سامانه پایداری جوی در ۴۸ ساعت آینده، پیش بینی کرد که آسمان مازندران در طی این مدت صاف تا نیمه ابرای و با افزایش نسبی دما همراه باشد.
ورود دو سامانه سرد بارشی امشب و فردا شب در مازندران
همراه داشتن تجهیزات زمستانه ضروری است ورود دو سامانه سرد بارشی امشب و فردا شب در مازندران هواشناسی مازندران درباره ورود دو سامانه سرد بارشی و برفی امشب و فردا شب و اختلال در تردد محور‌های کوهستانی استان هشدار داد.
هشدار زرد برای هوای مازندران
هشدار زرد برای هوای مازندران هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از فردا شب در استان هشدار زرد صادر کرد.
شروع سال با سرما
شروع سال با سرما هواشناسی با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی تا چند روز آینده، پیش‌بینی کرد که وضعیت آب و هوای مازندران از امروز شنبه تا پایان هفته بارانی و سرد باشد.
آسمان مازندران بهاری شد
آسمان مازندران بهاری شد معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز و فردا جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است و آسمان استان غالبا صاف تا نیمه‌ابری خواهد بود.
مازندران در یکی دو قدمی بهار
مازندران در یکی دو قدمی بهار هواشناسی با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی تا فردا سه‌شنبه، پیش بینی کرد که با خروج این سامانه سرد بارشی، آسمان مازندران از روز چهارشنبه هفته جاری تا روز شنبه آینده صاف...
برف و باران از امشب در مازندران
برف و باران از امشب در مازندران هوای مازندران از امشب تا صبح چهارشنبه ابری و بارانی و در ارتفاعات برفی پیش بینی می‌شود.
باد و باران در راه مازندران
باد و باران در راه مازندران کارشناس هواشناسی مازندران: باد و باران از امشب وارد مازندران می‌شود.
روند افزایشی دما هوا در مازندران
بهار نزدیک است روند افزایشی دما هوا در مازندران هواشناسی با اشاره به استقرار سامانه پایدار جوی، پیش‌بینی کرد که آسمان مازندران از امروز تا روز پنجشنبه صاف تا نیمه ابری و با افزایش محسوس دما همراه باشد.
مازندران کمی گرم می شود
مازندران کمی گرم می شود هوای مازندران امروز و فردا صاف همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
تداوم روز‌های سرد و بارانی در مازندران
تداوم روز‌های سرد و بارانی در مازندران هوای مازندران امروز در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بارانی و در مناطق کوهستانی و دامنه‌ها برفی پیش بینی می‌شود.
هوای سرد و برفی برای مازندران
هوای سرد و برفی برای مازندران هوای مازندران امروز و فردا ابری همراه با بارش باران و در ارتفاعات برفی و سرد پیش بینی می‌شود.
ماندگاری هوای سرد در مازندران
ماندگاری هوای سرد در مازندران هوای مازندران تا روز پنجشنبه ابری و سرد همراه با بارندگی و در ارتفاعات با بارش برف می‌باشد.
هشدار هواشناسی مازندران درباره سامانه سرد بارشی
هشدار هواشناسی مازندران درباره سامانه سرد بارشی هواشناسی مازندران درباره بارش برف و باران از فردا در استان هشدار زرد صادر کرد.
هشدار هواشناسی نسبت به سیلاب و برف در مازندران
هشدار هواشناسی نسبت به سیلاب و برف در مازندران هواشناسی مازندران هشدار سطح نارنجی درباره آبگرفتگی معابر و کاهش محسوس دما از امروز تا صبح فردا صادر کرد.
هشدار هواشناسی در مازندران
هشدار هواشناسی در مازندران هواشناسی مازندران درباره آبگرفتگی معابر و کاهش محسوس دما از امروز در مازندران هشدار نارنجی صادر کرد.
از شنبه هوای مازندران سرد می شود
از شنبه هوای مازندران سرد می شود هواشناسی مازندران درباره سامانه سرد بارشی و بارش برف از شنبه پنجم اسفند در مناطق کوهستانی و گردنه‌های برف گیر استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.