۱۷:۱۸ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲

برخی از مدیران ادارات مازندران توبیخ شدند

برخی از مدیران ادارات مازندران توبیخ شدند

استاندار مازندران از توبیخ برخی مدیران دستگاه های اجرایی که مصوبات سفرهای شهرستانی را اجرایی نکردند ، خبرداد.

به گزارش کاسپین24 | سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران که به همراه بیش از ۴۰ مدیر استانی به شهرستان بابل سفر کرده است، گفت: راه‌اندازی واحد‌های دامپروری بزرگ و شهرک‌های کشاورزی در این شهرستان بابل از جمله برنامه‌های مصوب برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار است.

او افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان نیز امروز به روستا‌های بابل اعزام شدند و گزارش‌ها امشب در شورای اداری جمع بندی و مصوبات نهایی اعلام خواهد شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مصوبات سفر به شهرستان‌ها بدون استثنا باید اجرایی شود، ادامه داد: مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی استان که مصوبات سفر را انجام نداده بودند توبیخ شدند.

حسینی‌پور گفت: همه افرادی که در قبال امور مردم مسئولیت دارند در برابر ترک فعل‌های خود نیز باید پاسخگو باشند.

او افزود: برخی مناطق شهرستان بابل از جمله بندپی شرقی و غربی قابلیت‌ها و فرصت‌های اقتصادی خوبی دارند و متاسفانه با برخی محرومیت‌ها هم مواجه هستند که باید رفع شود

استاندار مازندران تحول در اقتصاد روستایی را از جمله برنام‌های دارای اولویت استان دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با توسعه روستایی، طرح‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

حسینی پور با بیان اینکه سند آمایشی منطبق بر شرایط استان در حال تدوین است، افزود: اگر مشکلات روستا‌ها را بتوانیم حل کنیم، مشکلات شهر‌های هم کمتر می‌شود.

او از تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای بررسی مشکلات روستا‌ها خبر داد و گفت: اجرای طرح‌های هادی، مسکن روستایی، اشتغال جوانان در روستا و توسعه کشاورزی در این کارگروه بررسی شده است.

استاندار مازندران گفت: برای توسعه شهر‌ها و روستا‌های مازندران ابتدا باید زمینه فعالیت سرمایه گذاران بومی و سپس سرمایه گذارانی که علاقمند به سرمایه گذاری در این استان هستند را فراهم کرد.


منبع : باشگاه خبرنگاران