۱۴:۲۸ ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

برف و باران تا ۲ روز آینده مهمان مازندران است

برف و باران تا ۲ روز آینده مهمان مازندران است

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: شاهد تداوم بارش برف و باران طی دو روز آینده در آسمان مازندران هستیم.

به گزارش کاسپین24 | اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد که با ورود سامانه بارشی از روز گذشته جمعه به مازندران دمای هوا کاهش یافت و هفته جاری هوای استان عمدتا ابری و گاهی بارندگی و سرد است.

براساس این گزارش دیشب جمعه در نیمه غربی مازندران از شهرستان نور به رامسر بارش های بیشتر شده بود و باعث آبگرفتگی در مناطق ساحلی و جلگه ای شد و بارش ها در ارتفاعات به صورت بارش برف بود.

هواشناسی مازندران از تداوم وجود سامانه سرد و بارشی برای امروز شنبه و فردا یکشنبه در استان خبر داد و اعلام کرد که البته در این روزها بیشتر بارش ها را در نیمه شرقی شاهد خواهیم بود.

همچنین پیش بینی حاکی از این است که کاهش دمای هوای مازندران امروز شنبه محسوس تر خواهد بود به طوریکه در دامنه های نزدیک به شهرهای ساحلی در ارتفاعات بالاتر از ۴۰۰ متر بارش برف خواهیم داشت.

هواشناسی مازندران توضیح داد : شرایط جوی بارش برف و باران در محورهای کوهستانی سبب کاهش دید و کولاک می شود و احتمال بروز اختلال تردد برای خودروها وجود دارد.

همچنین از بعدازظهر یکشنبه شدت ناپایداری های جوی در استان مازندران کم خواهد شد. هم اکنون دریای خزر مواج و برای فعالیت های دریایی مناسب نیست.


منبع : ایرنا