۱۵:۳۹ ۱۴۰۰/۳/۲۸
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

بصیرت مهمترین پیام حضور باشکوه در انتخابات است

بصیرت مهمترین پیام حضور باشکوه در انتخابات است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری مهمترین پیام حضور باشکوه در انتخابات و انتخاب فرد اصلح را بصیرت و هوشمندی ملت یاد کرد.

به گزارش کاسپین24 | آیت‌اله علی معلمی صبح جمعه در یکی از شعبات اخذ رأی در قائم‌شهر حضور یافت و به کاندیداهای مورد نظر خود رأی داد و در گفتگو با خبرنگاران گفت: انتخابات در آینده استان و کشور بسیار اثرگذار است و هم انتخابات شورای شهر هم انتخابات مجلس خبرگان رهبری و هم انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند امروز برای مردم تعیین سرنوشت باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر مردم یک انتخاب احسن داشته باشند کشور رو به جلو حرکت می‌کند اما اگر حضور مردم ضعیف باشد ضرر متوجه همه ملت خواهد شد.

وی بیان کرد: هیچکس از حضور نیافتن، سود نمی‌برد چرا که مقام معظم رهبری هم فرمودند اگر انتخابات با حضور کمتری باشد طلبکاری‌های استکبار بیشتر می‌شود.

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از این گفتگو عنوان کرد: این تحریم‌ها فقط برای ما مضیقه نیست برای کشورهای تحریم کننده هم ضرر مالی دارد، آنها ما را تحریم کردند که ما را بشکند اما مردم در مقطعی با تحمل سختی کاری کردند که دشمن مأیوس شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری مهمترین پیام حضور همه مردم در انتخابات را این چنین بیان کرد: مردمی که با همه سختی‌ها و گرانی‌های و وضعیت بد معیشتی و بیکاری‌های موجود در جامعه، پای صندوق‌های رأی می آیند نشان می‌دهند که ملت بصیری هستند و نفع و ضرر خود را می‌شناسند.

معلمی حضور جدی و مصمم مردم را راهگشا دانست برای باز کردن دریچه‌ای برای آینده ملت که همه باید در این انتخابات سرنوشت ساز حضور پیدا کنند.


منبع: مهر