۱۸:۴۱ ۱۴۰۱/۸/۲۸

بودجه 100 میلیاردی برای تکمیل سد هراز

بودجه 100 میلیاردی برای تکمیل سد هراز

استاندار مازندران گفت: هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سد هراز تخصیص یافته است.

به گزارش کاسپین24 | سید محمود حسینی پور عصر شنبه در شورای برنامه ریزی استان مازندران تأمین اعتبارات ملی برای تکمیل طرح‌های عمرانی و زیرساختی را لازم دانست و گفت: جذب سرمایه گذاری و اعتبار اولویت مهم و اصلی دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود.

وی با تاکید براین که ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری استان به بخش‌های خصوصی و فعالان اقتصادی معرفی شود، روان سازی و تسهیل سرمایه گذاری را ضرورت دانست و گفت: برای ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاران باید موانع فراروی را رفع کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به رتبه اول استان در تولید محصولات مختلف کشاورزی، سرمایه گذاری مناسب در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی را به رشد و توسعه این بخش مؤثر دانست و گفت: باید تحول شگرفی را در حوزه سرمایه گذاری کشاورزی شاهد باشیم.

استاندار مازندران تکمیل سدهای استان نظیر هراز، کسلیان و غیره را از دیگر اولویت‌ها بیان کرد و گفت: هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت هراز تخصیص یافته است که باید پیگیری شود و با توسعه و تکمیل سدها ظرفیت مهار آب‌های سطحی در استان افزایش خواهد یافت.

حسینی پور از کارسازی سه هزار میلیارد تومانی از محل تهاتر املاک در استان خبر داد و گفت: استان در این زمینه رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.


منبع : مهر