۱۵:۰۸ ۱۴۰۲/۷/۲۶

تجمع مردم مازندران در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها

تجمع مردم مازندران در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها

تجمع مردم انقلابی مازندران در محکومیت جنایت صهیونیست های غاصب و بمباران بیمارستان غزه در سراسر استان برگزار می شود.

به گزارش کاسپین24 | حجت‌الاسلام عل‌اصغر اصغری ولوجایی اظهار کرد: به‌منظور محکوم کردن اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران به‌ویژه کودکان و زنان بی‌پناه در بیمارستان المعمدانی غزه و همبستگی و همدلی با مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و مجاهدین فلسطینی، تجمع خودجوش مردمی در مرکز مازندران از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه امسال در میدان شهدای ساری برگزار می‌شود.

وی گفت: جنایت جنگی اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه بیانگر آن است که نسل‌کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان، بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی حاکم بر رژیم صهیونیستی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران بیان کرد: بیمارستان غزه نشان داد، فروپاشی رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است و تارهای سست و بی‌بنیاد این خانه عنکبوت به زودی درهم پیچیده خواهد شد.

اصغری‌ولوجایی با اعلام اینکه صهیونیست‌ها باید بدانند تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی و شرح جنایات و دشمنی آنان با اسلام و انسانیت در تمامی سرزمین‌های اسلامی طنین‌انداز خواهد شد، تصریح کرد: مردم آزاده جهان، این نسل‌کشی سازمان‌یافته، اشغالگری ظالمانه و مقاومت قهرمانانه را برای فرزندان خود و آیندگان روایت خواهند کرد.

وی ضمن محکومیت شدید این جنایت جنگی ددمنشانه، همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین و غزه سربلند اعلام کرد و از مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان خواست؛ با تجمعات قشری و صنفی، این قبیل وحشی‌گری و کشتار نسل‌ها را محکوم کرده و برگ زرین دیگری را در دفتر خاطرات حمایت از قدس شریف و مردم بی‌دفاع غزه ثبت و درج کنند.

همچنین تجمع مردم قائمشهر نیز از ساعت ۱۶ در میدان طالقانی این شهر برگزار می‌شود. شهرستان بابل نیز شب گذشته شاهد خروش مردم در محکومیت جنایت در بیمارستان غزه بود.


منبع : فارس