۱۱:۱۰ ۱۴۰۰/۳/۲۷
انتخابات شوراها؛

ترافیک سنگین تبلیغاتی در شب آخر / چشم بیدار ناظران

ترافیک سنگین تبلیغاتی در شب آخر / چشم بیدار ناظران

مهم‌ترین خبر‌های انتخاباتی شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های مازندران در روز پنج شنبه ۲۷ خرداد ماه را در این بسته خبری می‌توانید بخوانید.

به گزارش کاسپین24 | ممنوعیت فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در مازندران از ساعت هفت صبح امروزپنج‌شنبه برقرار شد و این در حالی است که ترافیک تبلیغاتی در ۲۴ ساعت گذشته در شهر‌ها بسیار سنگین بود.

تبلیغات نامزد‌های شورا‌ها دیشب به اوج خود رسید و آن‌ها و هوادارانشان تا صبح پنج‌سنبه در تکاپو برای جذب آرای مردم بودند، از برگزاری تجمع‌های انتخاباتی در خیابان‌های اصلی و پارک‌ها و بوستان‌ها گرفته تا توزیع و نصب آخرین پوستر‌های تبلیغاتی.

فعالیت‌های مجازی نامزد‌ها هم دیشب به اوج خود رسیده بود و هواداران نامزد‌ها تا صبح یا با ارسال پیامک از دوستان و آشنایان حمایت از نامزد مورد نظر را می‌خواستند یا آن‌ها را در کانال‌های نامزد‌ها اضافه کردند.

تخلف انتخاباتی بود، اما کم

حسن نژاد رییس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: رقابت کاندیدا‌های شورا‌های شهر و روستا برای کسب بیش از ۱۲ هزار کرسی در مازندران پایان یافت و مورد حادی از تخلفات انتخاباتی مشاهده نشده است.

او افزود: ۵۶ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در استان، آموزش‌های لازم را دیده اند و روز جمعه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده هستند.

وجود سه ناظر در هر شعبه

حجت الاسلام زکوی رییس هیات نظارت بر انتخابات مازندران با بیان اینکه در هر شعبه یک تا سه ناظر حضور خواهند داشت و روند برگزاری انتخابات را رصد می‌کنند، گفت: ۱۵ هزار ناضر در استان مازندران، روز جمعه در برگزاری انتخابات در سر صنوق‌های رای حضور خواهند داشت.

او از کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها خواست با پرهیز از گمانه زنی‌ها پیش از موعد اعلام نتیجه نکند و اگر کاندیدایی به نتیجه انتخابات اعتراض دارد باید در چارچوب قانون عمل کند


منبع: باشگاه خبرنگاران