۱۶:۰۷ ۱۴۰۱/۱۲/۴

تشدید نظارت بر پاکسازی معابر مازندران

تشدید نظارت بر پاکسازی معابر مازندران

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: مسافران در راه هستند و مدیران شهرستان پاکسازی و زیباسازی معابر را جدی بگیرند.

به گزارش کاسپین24 | رضا علیخانی صبح پنجشنبه در بازدید از جاده‌های ساری در پی ابلاغ شیوه نامه پاکسازی معابر، سواحل و رودخانه‌های مازندران از زباله و نخاله با بیان اینکه زمان تعیین شده برای فرمانداران، شهرداران، راهداری، بخشداران و دهیاران مبنی بر پاکسازی معابر به پایان رسیده است، اظهار کرد: جهت بررسی و ارزیابی آخرین وضعیت اجرای طرح، بازدید از سطح استان آغاز شده است و تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ساری مرکز استان است و در اجرای دستورالعمل‌ها باید از دیگر شهرستان‌ها پیشتاز باشد، افزود: نازیبا بودن معابر ساری زیبنده مرکز استان نیست و چند روز به قرارگاه شهرستان ساری مهلت داده می‌شود تا پاکسازی نهایی را انجام بدهند.

معاون عمرانی استاندار مازندران از تذکر به مراکز جمع‌آوری بازیافت در حریم جاده‌های مازندران خبر داد و یادآورشد: فرمانداران و بخشداران به مالکان این مراکز تذکر بدهند تا در راستای پوشش نمای محل جمع‌آوری از دید انظار عمومی اقدام کنند و از دپوی اقلام جلوی کارگاه خودداری کنند.

علیخانی نخاله‌های حاشیه جاده‌ها را نیازمند تسطیع و یا جمع‌آوری و حمل دانست و تصریح کرد: به اصناف تذکر داده شود تا واحدهای تولیدی و خدماتی بین مسیرها از ریختن زباله و نخاله در حریم جاده خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تمامی ادوات و تجهیزات، راهداری، شهرداری و دهیاری‌ها باید برای اجرای طرح بکار گرفته شود، خاطرنشان کرد: برای اجرای صحیح طرح، شهرداران، بخشداران و راهداری همپوشانی داشته باشند و مناطقی که ادوات کم دارند، در اختیار قرار بدهند.


منبع :مهر