۲۰:۰۴ ۱۴۰۲/۵/۱۰

تعطیلی 2 روزه ادارات مازندران

تعطیلی 2 روزه ادارات مازندران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران اعلام کرد چهارشنبه یازدهم و پنج شنبه دوازدهم مرداد ماه ادارات استان تعطیل است.

به گزارش کاسپین24 | امید محبی با اشاره به این که در دو روز آتی؛ با افزایش دما در سراسر کشور مواجه هستیم، گفت: با عنایت به مصوبه هیات دولت، ادارات استان مازندران نیز همراه با ادارات کشور در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل است. ‎

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران افزود: به دلیل افزایش دمای هوا در روز‌های آینده؛ به پیشنهاد وزیر بهداشت و تصویب هیات دولت، ادارات سراسر کشور در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل اعلام شد.

محبی با بیان این که این تصمیم با توجه به حفظ سلامت شهروندان اتخاذ شده است، ادامه داد: بر این اساس؛ همه ادارات مازندران نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه؛ یازدهم و دوازدهم مرداد ماه، تعطیل می‌باشد.

بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی تعطیل نیستند

دکتر مجتبی اورعی قائم مقام معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روز‌های جاری و با توجه به مصوبه دولت، تمامی مراکز اداری دانشگاه علوم پزشکی مازندران در روز چهارشنبه و پنج شنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه جاری تعطیل می‌باشند.

او افزود مراکز آموزشی درمانی، بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی شبانه روزی و مراکز اورژانس ۱۱۵ سطح استان از این قاعده مستنثی خواهند بود.


منبع : باشگاه خبرنگاران