۱۸:۵۲ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران:

تکمیل طرح های نیمه کاره و رها شده اولویت دولت است

تکمیل طرح های نیمه کاره و رها شده اولویت دولت است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تکمیل طرح های نیمه کاره و رهاشده را از اولویت های عمرانی دولت در استان بیان کرد.

به گزارش کاسپین24| احمد توکلی با گرامی داشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و تبریک آغاز ایام‌الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پس از تشکیل دولت سیزدهم، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محترم به عنوان مسئول قوه مجریه جمهوری اسلامی، در همه زمینه‌ها تحول ایجاد شد که در حوزه عمران شاهد شکوفایی طرح‌ها در کشور هستیم.

وی اتمام طرح‌های نیمه تمام که برخی از آنها چند دهه نیمه کاره رها شدند را از الویت کار عمرانی دولت سیزدهم برشمرد و افزود: در سفر‌های شهرستانی دکتر سید محمود حسینی‌پور استاندار محترم مازندران نیز بیشترین بازدید از روستا‌ها انجام می‌شود تا علاوه بر رسیدگی به مشکلات روستاها، مولد سازی روستا‌ها نیز پیگیری و اجرایی بشود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران حضور در بین مردم را موجب ارتباط بی واسطه مردم با مسئولین دانست و یادآورشد: مردم داری و توجه ویژه به محرومین سیره امام راحل و رهبر معظم انقلاب و از اهداف والای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

توکلی از ایجاده بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی در مازندران هم زمان با آغاز اجرایی و عملیات طرح‌های عمرانی ایام‌الله دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: بیش از هزار و صد طرح عمرانی و اقتصادی در این ایام در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۲۵ طرح عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود

سرمرست معاونت عمرانی استانداری مازندران اعتبار هزینه شده و تخصیص یافته برای این طرح‌ها را حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: بیش از ۳ هزار طرح نیمه کاره در استان داریم که سیاست دولت بر اتمام این طرح‌ها است و به همین منظور فقط طرح‌های مهم جدید برای آغاز کلنگ زنی می‌شود.


منبع : خبرگزاری صدا وسیما