۲۱:۳۵ ۱۴۰۲/۱۰/۱۴

جتماع مردم مازندران در محکومیت جنایت کرمان

جتماع مردم مازندران در محکومیت جنایت کرمان

اجتماع محکومیت جنایت کرمان فردا بعد از نماز‌های جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش کاسپین24 | رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، با اشاره به برگزاری راهپیمایی محکومیت جنایت کرمان بعد از نماز‌های جمعه در استان گفت: به منظور محکومیت این جنایت سخیف روز جمعه ۱۵ دی ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان تظاهرات مردمی برگزار خواهد شد و مصلای امام خمینی ساری نیز شاهد حضور باشکوه مردم انقلابی در راهپیمایی بعد از نماز جمعه خواهد بود.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی ضمن عرض تسلیت این فاجعه غمبار به رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا، افزود: حمله تروریستی در کرمان که منجر به شهادت تعدادی از مردم عادی و زائران تربت حاج قاسم شد، نشانه عجز دشمنان و بیانگر این است که می‌خواهند شکست‌های خود از محور مقاومت را اینگونه تلافی کنند.

او از مردم همیشه در صحنه استان خواست با حضور در این برنامه‌ها عاملان این جنایت و اربابان آمریکایی و صهیونیستی آن‌ها را محکوم کنند.

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی جنایت تروریستی در کرمان

در زادروز میلاد با سعادت یگانه بانوی ملک و ملکوت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علی‌ها که عاشقان و شیفتگان حضرتش بر مزار ملکوتی تربیت یافته مکتب فاطمی و علوی، سردار آسمانی و اسطوره ماندگار جبهه مقاومت و ایثار شهید حاج قاسم سلیمانی اجتماع کرده بودند، عوامل تکفیری صهیونیستی در یک اقدام بزدلانه و جنایت کور تروریستی کسانی را که عشق شان و راهشان، گرامیداشت ِ اسطوره مقاومت و سردار دل‌ها بود به خاک و خون کشیدند.

بی‌شک این عمل تروریستی خبیثانه که امروز نمونه آن در غزه به دست غاصبان خونخوار و آدمکش صهیونیستی انجام می‌شود، نه تنها هیچ موفقیتی برای استکبار صهیونیستی و عوامل فرومایه و بدسیرت تکفیری آن‌ها نخواهد داشت بلکه حقانیت جبهه مقاومت و سیره و مسیر شهید سلیمانی را پرفروغ‌تر و راه این شهید را پررهروتر خواهد کرد و دیری نخواهد بود که با دست مقتدر پیروان مکتب این شهید بزرگوار در سراسر جهان، شاخ‌های شیاطین تکفیری یکی پس از دیگری شکسته و پایه‌های سست بنیاد صهیونیست‌ها فرو خواهد ریخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همراه با تمامی هموطنان عزیز این فاجعه بزرگ را به ساحت قدس آخرین ذخیره الهی بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران و خانواده‌های معظم این شهیدان تسلیت گفته، از خداوند متعال صبر و اجر مسألت می‌نماید.

به اطلاع می‌رساند مراسم بزرگداشت این شهدای مظلوم امروز پنجشنبه ۱۴ دی بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

همچنین مردم با شرکت در تظاهرات سراسری، این جنایت را بعد از اقامه نماز‌های جمعه روز ۱۵ دی ماه محکوم خواهند کرد.


منبع : خبرگزاری صدا وسیما