۱۱:۳۱ ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
فجر علویان؛

حماسه حضور مردم مازندران در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

حماسه حضور مردم مازندران در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مردم مازندران امروز برای حمایت از خروش ۲۲ بهمن ۵۷، خیابان‌ها را صحنه اقیانوس حضور خود کردند تا بار دیگر ناکامی و نا امیدی را به دشمنان انقلاب هدیه دهند.

به گزارش کاسپین24 | مردم مازندران این بار نیز پیر و جوان یک بار دیگر همراه با سایر جمعیت ایران اسلامی به خیابان ها آمدند تا بیعت مجدد خود را با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و رهبر معظم انقلاب اسلامی به رخ جهانیان بکشند.

امسال در۶۳ نقطه از مناطق شهری و روستایی مازندران، مردم این استان به خیابان ها آمدند و با حضور در مسیرهای راهپیمایی پیاده شرکت کنندگان و نیز با اجرای رژه خودرویی و موتوری در خیابان‌های اصلی شهر، یوم الله ۲۲ بهمن را گرامی داشتند.

آیین جشن انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن صبح امروز در شهرستان‌های استان آغاز شد و در ساری مرکز مازندران این راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ آغاز شده و جمعیتی پرشور از میدان ساعت به سمت میدان امام خمینی (ره) در حرکت هستند.

مردم مازندران با حضور در خیابان ها در هوای نسبتا سرد زمستانی با سردادن شعار های "ملت ما بیدار است، از آمریکا بیزار است" ، "سکوت در برابر اهانت، خیانت است خیانت" ، "سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن" ، "فتنه گر بی ریشه، ایران دمشق نمیشه" ، "امت عاشورایی، سازش نمی پذیرد، جوان انقلابی ، ذلت نمی پذیرد" پایبندی خود را به انقلاب اسلامی آنهم بعد از گذشت ۴۴ سال از انقلاب اسلامی نشان دادند.

مردم دیار علویان همچنین با سردادن شعارهای "مرگ بر اسراییل" "مرگ بر آمریکا " و "مرگ بر استکبارجهانی" انزجار خود را از جنایات این کشورها در طول دهه های اخیر به خصوص قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

ساروری ها در راهپیمایی ۲۲بهمن شعار بصیرت شهیدان حمایت از انقلاب -سفارش حاج قاسم حمایت از ولایت ، جوان انقلابی ذلت نمی پذیرد ، امت عاشوراییسازش نمی پذیرد ، ما همه سرباز توایم خامنه ای - گوش به فرمان توایم خامنه ای و ای ارتش انقلابی ، نیروی انتظامی ، سپاه پاسداران، بسیج ۲۰ میلیونی ، دولت مردمی ، قوه قضاییه ، مجلس با بصیرت و ای دانشمند هسته ای تشکر تشکر سر دادند.

مردم ساری همچنین در این مراسم اقدامات اغتشاشگران و فتنه گران که سبب نا امنی ، شهید شدن شماری از مدافعان امنیت و آسیب به اموال عمومی زده اند، محکوم کردند.

در مرکز مازندران نیز شهروندان ساروی از نخستین ساعات امروز به خیابان ها آمدند و راهپیمایی دشمن شکنی را همراه با مردم سایر نقاط استان از میدان ساعت پس از آن مقابل شهرداری به سمت میدان امام خمینی (ره) آغاز کردند.

راهپیمایان ساروی پس از گذشتن از میدان ابن شهر آشوب، خیابان جمهوری اسلامی، میدان ساعت و خیابان ۱۸ دی در میدان امام خمینی(ره) این شهر تجمع می کنند.

سخنران راهپیمایی و اجتماع امروز مردم ساری حجت الاسلام والمسلمین سعیدی رییس دفتر عقیدتی و سیاسی فرماندهی کل قوا است.

مازندران دارای ۲۲ شهرستان و ۶۳شهر و حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۵۸ درصد از این جمعیت در مناطق شهری و ۴۸ درصد هم در روستاها سکونت دارند.