۱۶:۴۷ ۱۴۰۰/۳/۱۹
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

داوطلبان انتخابات وعده های گزاف و نشدنی ندهند

داوطلبان انتخابات وعده های گزاف و نشدنی ندهند

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری از داوطلبان انتخابات خواست نسبت های ناروا به همدیگر ندهند، در تبلیغات مردم را فریب ندهند و وعده‌های گزاف و نشدنی برای مردم ارائه نکنند.

به گزارش کاسپین24 | آیت الله علی معلمی با بیان اینکه صداقت از خصوصیات مهم رئیس جمهور است، گفت: چرا باید مردم را فریب بدهیم، مردم با بصیرت درست مناظرات را گوش کنند و مواضع فکری کاندیداها را مشاهده کنند.

وی افزود: اگر آدم‌های با بصیرت و با معرفت، رأی ندهند افراد نالایق هرچند با آرای کم به روی کار خواهند آمد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب برای آزادی و استقلال ملت پدید آمد خاطرنشان کرد: ملت با حضور در صحنه انتخابات تحول مبارک دیگری را می‌آفرینند.

امام جمعه قائمشهر، به مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت: مردم، امروز گله‌مند هستند هشت سال قبل به ما وعده دادند تا ارزش پول ملی را بالا ببرند ولی متأسفانه ارزش پول ملی ما هر روز پایین‌تر آمد به ما وعده اشتغال و مسکن و بهبود وضعیت معیشتی مردم را دادند اما هیچکدام برآورده نشد و از یک عذرخواهی لفظی هم دریغ کردند.

وی افزود: نظارت‌ها از بین رفته و مردم حق دارند عصبانی و گله مند باشند چرا که مسئولان برای حل مشکلات دل به بیگانگان بستند.

معلمی عنوان کرد: همه مشکلات چاره دارد چون وعده حق خداست و مردم باید عنصر فساد ستیز را بر سر کار بیاورند، تکلیف وظیفه را برای رسیدن به یک آینده روشن مشخص کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در خصوص اخلاق انتخاباتی بیان کرد: کاندیداها و نامزدها باید رعایت ادب و نزاکت را داشته باشند و نسبت‌های ناروا به همدیگر ندهند و در تبلیغات مردم را فریب ندهند و وعده‌های گزاف و نشدنی برای مردم ارائه نکنند.


منبع: مهر