۱۹:۱۵ ۱۴۰۰/۱۱/۲۰

راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در شهر‌های قرمز مازندران

راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در شهر‌های قرمز مازندران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در شهر‌های قرمز استان خبر داد.

به گزارش کاسپین 24 | این شورا در اطلاعیه ای که نسخه ای از آن را امروز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار داد ، نوشت که راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای با وضعیّت آبی ، زرد و نارنجی نیز به صورت پیادهراهپیمایی پیاده روی است.

طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت و درمان در حال حاضر ۱۴ شهرستان از ۲۲ شهرستان مازندران شامل نکا، رامسر ،آمل، جویبار و سوادکوه ،گلوگاه ، بهشهر ، محمودآباد ، نوشهر ، فریدونکنار ، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد و تنکابن در و ضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

همچنین رنگ کرونایی شهرستان های بابل، بابلسر، ساری، قائمشهر و نور نیز کماکان نارنجی است و شهرستان های سوادکوه شمالی، سیمرغ و میاندرود هم در وضعیت زرد قرار دارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از آحاد شهروندان مازندرانی ، علماء و روحانیون ،خانواده بزرگ ایثارگران و مسوولان دستگاه های اجرائی و نهادهای انقلابی استان دعوت کرد تا با شرکت در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اس لامی به عنوان جشن ملی همه توان خود را به کار گیرندتا بار دیگر دوستان نظام جمهوری اسلامی را خرسند و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را مایوس و ناامید کنند.

طبق برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران مسیر های راهپیمایی ۲۲ بهمن که از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه شروع می شود به همه فرمانداری های هر شهرستان اعلام شده است.

راهپیمایی ۲۲بهمن در ساری مرکز استان مازندران نیز ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید قاسمی شروع می شود و تا میدان شهدا در محل مصلی ادامه دارد. سخنران این مراسم هم حجت الاسلام غلامحسین تسخیری مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه اعلام شده است.


منبع : ایرنا