۱۱:۲۴ ۱۴۰۱/۱۰/۸
معاون سیاسی،امنیتی استاندار مازندران ؛

رسیدگی به ترک فعل مدیران در مازندران آغاز شد

رسیدگی به ترک فعل مدیران در مازندران آغاز شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر رسیدگی به ترک فعل‌ها و تخلفات مدیران ادوار مختلف در مازندران افزود: دهیاران، بخشداران و فرمانداران ادوار مختلف در مازندران باید پاسخگوی ترک فعل‌ها و تخلفات خود باشند.

به گزارش کاسپین24 | روح الله سلگی صبح پنجشنبه در شورای مدیران حوزه سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر عزم دولت سیزدهم برای مقابله با فساد گفت: مفسدین با ناامید کردن مردم و در هماهنگی با معاندان در پی مشروعیت زدایی از ساحت مقدس انقلاب اسلامی هستند زیرا مفسدین به خاطر شکم و معاندان به خاطر اهداف شوم خود در این مسئله نقش آفرینی می‌کنند.

وی با تاکید بر رسیدگی به ترک فعل‌ها و تخلفات مدیران ادوار مختلف در مازندران افزود: دهیاران، بخشداران و فرمانداران ادوار مختلف در مازندران باید پاسخگوی ترک فعل‌ها و تخلفات خود باشند.

وی با اظهار اینکه مدیران هیچ شانی جز خدمت رسانی بی منت به مردم ندارند افزود: مدیران باید قدردان خدمت به مردم و انقلاب باشند چراکه فرصت‌ها مانند ابرها می‌گذرد.

وی از دولت سیزدهم به عنوان دولت کار و خدمت یاد کرد وافزود: مدیران خسته، ناامید و ناتوان از حل مشکلات جایی در این دولت ندارند.

معاون استاندار مازندران امیدبخشی در جامعه را وظیفه مهم مدیران دانست وافزود: مدیران ناراضی تراش در دستگاه‌ها توان همراهی با سیاست‌های دولت سیزدهم را ندارند.

این مسئول تصریح کرد: مدیرانی که با سیاست‌های دولت همراهی نداشته باشند از قطار خدمت رسانی این دولت پیاده خواهند شد.

سلگی با تاکید بر تقویت ارتباط مدیران با مردم خاطر نشان کرد: مردمی بودن مدیران در دولت سیزدهم راهبرد مدیریتی است، اظهار کرد: تببین فعالیت‌ها و مشکلات برای مردم ضرورت دارد و مهمترین رسالت مدیران دولت، تسهیل امور مردم است.

سلگی، بسترسازی برای ایجاد تحول بنیادین در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را مأموریت خطیر دولت سیزدهم عنوان و خاطر نشان کرد: با افزایش تلاش مدیران در عرصه خدمت رسانی نشاط اجتماعی و سیاسی در کشور تقویت خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به دغدغه نماینده ارشد دولت در این استان برای رفع گره‌های کور توسعه افزود: نخبگان و فعالان فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با راه اندازی اتاق فکر استانی برای یافتن راهکارهای اصولی در مسیرتوسعه یافتگی پای کار بیایند.


منبع : مهر