۱۴:۵۹ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶

ساعت کاری ادارات در مازندران تا پایان هفته تغییر کرد

ساعت کاری ادارات در مازندران تا پایان هفته تغییر کرد

ساعت فعالیت ادارات، بانک ها، موسسات و مراکز دولتی از فردا تا پنج شنبه تغییر کرد.

به گزارش کاسپین24| امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران گفت: ساعت کاری ادارات، بانک ها، موسسات و مراکز دولتی از فردا دوشنبه ۲۶ دی تا پنج شنبه ۲۹ دی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ خواهد بود

او افزود: کلیه مدارس و دانشگاه‌ها در تمامی سطوح اداری و آموزشی در تاریخ یادشده، طبق روال سابق در ساعات مقرر قبلی به صورت حضوری دائر و فعال خواهد بود.


وی،گفت: با تعطیلی ادارات و صرفه جویی که مردم در مصرف گاز داشتند حوزه خانگی از حالت شکنندگی در وضعیت ایمن قرار داده شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با بیان اینکه بارش برف در اکثر استان‌ها تا پایان هفته ادامه خواهد داشت که نگران کننده است، افزود: اگر صرفه جویی در مصرف گاز به شکل جدی ادامه نداشته باشد، کسب و کار‌های بیشتری تعطیل می‌شوند.

امید محبی گفت: با هدف صیانت از مشترکان خانگی برخورد با مشترکان پرمصرف و بد مصرف در دستور کار قرار گرفته است و گاز ۱۰ هزار ویلای خالی از سکنه که گاز در آن مصرف می‌شد قطع شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با بیان اینکه گاز پلاژ‌های تفریحی و مراکز تفریحی قطع شده است از مسافران خواست فعلا به مازندران سفر نکنند، چونکه این مراکز به دلیل قطع گاز توانایی پذیرایی از مسافران را ندارند.

او افزود: ادارات حدود ۲ درصد از گاز استان را مصرف می‌کنند و تصمیم بر تعطیلی ادارات برای صیانت از مشترکان خانگی بوده است.