۱۹:۲۷ ۱۳۹۸/۳/۱۳
فرمانده سپاه آمل مطرح کرد:

سیلی های ایرانی بر روی صورت ترامپ/ادارات شهرستان مردم را دلگرم کنند

سیلی های ایرانی بر روی صورت ترامپ/ادارات شهرستان مردم را دلگرم کنند

کاسپین24/فرمانده سپاه آمل با انتقاد به برخی از نحوه مدیریت ها در ادارات،تاکید کرد:مردم باید زمانی که به یک اداره مراجعه می کنند دلگرم خارج شوند و برای اینگونه مدیریت ها نیازمند افرادی هستیم که اولا در تراز انقلاب اسلامی باشند و دوما پرقدرت و سریع عمل کنند.

به گزارش کاسپین24 از آمل،سرهنگ جابرعسگري با اشاره براینکه امروز به برکت خون پاک شهدا وامام عزیزمان و رهبری مدبرانه حضرت آیت الله خامنه ای، انقلاب اسلامی به 40 سالگی رسید ،اظهار داشت:درطول این 40 سال،جمهوری اسلامی ایران شاهد انواع تهدیدها ، فتنه وجنگ 8 سال دفاع مقدس بود که مردم کشور در تمامی صحنه ها به خوبی نشان دادند که محکم بر گوش استکبار جهاني سیلی خواهند زد.

وی خاطرنشان کرد:بيش از 200 هزار شهيد والامقام سبب شدند تا نهال نوپاي انقلاب اسلامی به بار نشسته و به درختی تنومند تبدیل شد.

سرهنگ عسکری با اشاره بر دستاوردهای نظامی ایران در دنیا،عنوان کرد:دشمنان به خوبی می دانند جایگاه نظامی و دفاعی ایران در رتبه چندم جهان قرار دارد، و به دست آوردن همین دستاوردها که به لطف پروردگار و رهنمودهای حکیمانه معظم له صورت پذیرفته موجب شده تا آمريکا بيش از 7 سال پشت مرزهاي سوريه بماند.

فرمانده سپاه آمل،افزود:درِب سپاه به روي همه آحاد مردم باز است و تمامی معاونت هاي ما برای پیگیری،کمک رسانی و برطرف نمودن مشکلات مردم فعال هستند.