۰۱:۱۳ ۱۳۹۸/۳/۶
عضو شورای شهر کیاکلا در گفتگو با کاسپین24 اعلام کرد:

شهرداری زمین آتش نشانی را بدون مزایده به داماد رئیس شورای شهر فروخته است

شهرداری زمین آتش نشانی را بدون مزایده به داماد رئیس شورای شهر فروخته است

کاسپین24/عضو شورای شهر کیاکلا،گفت: شهرداری زمین آتش نشانی را بدون مزایده به داماد رئیس شورای شهر فروخته است.

به گزارش کاسپین24، این روزها در کیاکلا اتفاقات بسیاری در حال رخ دادن است به طوری که زمین آتش‌نشانی که قرار بود با قیمت حدود 4 میلیارد تومان به فروش برسد اما با قیمت ۱ میلیارد و 50 میلیون تومان به داماد رئیس شورای شهر فروخته شد.

آیت داداشی عضو شورای شهر کیاکلا در گفت و گو با کاسپین24، گفت: با اتحاد و همدلی مردم برای شهر اتفاقات خوبی می توان رقم زد.

عضو شورای شهر کیاکلا، افزود: با توجه به آنکه شوراهای شهرهای آمل، بابل، قائم‌شهر، بابلسر، بهنمیر، جویبار، نوشهر و... اقدامات موثری برای شهروندان سیمرغی در هنگام سیل انجام دادند اما در این شهر شهرداری کیاکلا نتوانست کارنامه قابل قبولی را دربحث خدمت رسانی به مردم در زمان سیل داشته باشد ،لذا سیل آزمون خوبی بود برای مدیریت شهری که متاسفانه شهرداری کیاکلا در این آزمون مردود شد.

وی تصریح کرد: نارضایتی های مردم بسیار زیاد شده و آنان نگران هستند که چرا المان های شهری و همچنین سایر بخش‌های شهری همچنان به حالت سابق مانده و تحولی در زیرساخت ها وسیمای شهری رخ نداده است.

عضو شورای شهر کیاکلا،تصریح کرد: شهرداری کیاکلا زمین آتش را با قیمت یک میلیارد و 50 میلیون تومان به داماد رئیس شورای شهر بدون در نظر گرفتن قانون و برگزاری مزایده فروخته است در صورتی که مقرر بود این زمین برای زیباسازی شهری مورد استفاده قرار بگیرد.