۱۴:۲۰ ۱۴۰۲/۲/۷

شهردار ساری معرفی شد

شهردار ساری معرفی شد

چهل و دومین شهردار ساری سرانجام امروز با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی تحلیف و معارفه شد.

به گزارش کاسپین24 | پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ۹ اردیبهشت روز شوراها، صحن علنی شورای شهر را محل مشورت و تضارب آراء دانست و گفت: شورای دوره ششم با وفاق و همدلی به این میثاق عمل می‌کند و بنا ما این است که این مسیر را ادامه دهیم زیرا این نهاد مشورتی در حوزه مدیریت شهری ماهیت خدمت رسانی دارد.

وی ادامه داد: آموزه های دینی ما برای خدمت به مردم ارزش زیادی قائل شده است چرا که مردم ساری شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

شعبانی افزود: این موقعیتی که برای شهردار ساری ایجاد شد به نوعی فرصتی ارزشمند برای عمران و آبادی شهر و خدمت به شهروندان است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه شهردار ساری باید باعنایت به بندهای حکم و منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب با انتخاب مدیران کارآمد و تعامل سازنده با اعضای شورا ماموریت‌های خود را دنبال کند، خاطرنشان کرد: مادامی که در این مسیر حرکت کند از شهردار ساری به عنوان بازوی اجرایی خود حمایت خواهیم کرد و این رویکرد با وظیفه شورا منافاتی ندارد.

وضعیت کنونی ساری در شان مرکز استان نیست

شهرام ایرجی عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه ساری به عنوان مرکز استان خدمات استانی می‌دهد اما وضعیت کنونی این شهر در شأن مرکز مازندران نیست، اظهار کرد: انتظار داریم مدیران استانی در کمیسیون ماده ۵ و ماده ۱۰۰ شهرداری ساری را ویژه ببینند.

وی افزود: تکمیل پروژه نیروگاه زباله سوز ساری یکی از اولویت‌های مهم شورای دوره ششم است که تاکید داریم تا پایان سال جاری این پروژه مهم و بخشی از پروژه پل تا پل افتتاح شود.


منبع : ایسنا