۲۳:۲۱ ۱۴۰۱/۸/۱۸
مدیرکل سیاسی استانداری مازندران:

ضرورت ارتقای سطح بینش سیاسی در میان جوانان

ضرورت ارتقای سطح بینش سیاسی در میان جوانان

ذات‌الله زارعی،گفت: امروز یک نیاز جدی که برای نسل جوان جامعه ما احساس می‌شود، ضرورت ارتقای سطح دانش و بینش سیاسی است

به گزارش کاسپین24 | ذات الله زارعی ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه دومین جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس که در سالن همایش‌های شهرداری آمل گفت: بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی، اهمیت هنر در ماندگاری، نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس امروز بیش از هر زمان دیگری خود را نشان داده است.

وی با بیان اینکه در عصر کنونی رویکرد و تهاجم دشمن از نبرد تن به تن به جنگ ترکیبی و فرهنگی روی آورده است، افزود: بر همین اساس باید از همه ابزارهایی که در حوزه‌های فرهنگی، هنرمندان ما می‌توانند میدان داری و نقش آفرینی کنند، در ثبت جریان عاشورایی فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های نظام و انقلاب بکار گیری کرد..

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری مازندران با بیان اینکه ما امروز از حجم عظیمی از افتخارات دفاع مقدس برخوردار هستیم، و این افتخارات باید به نسل جوان آینده ساز این کشور شناسانده شود، اضافه کرد: دفاع مقدس در واقع ایران را به مجموعه عظیمی از افتخارات بدل کرد و جشنواره فانوس در این عرصه راه را برای همه کسانی که به ساحل امنیت و اقتدار ایران اسلامی می‌اندیشند، نشان می‌دهد.

زارعی ادامه داد: درست است که جنگ بد است و ما هم به آن اذعان داریم اما وقتی جنگی به ما تحمیل شد ما ناگزیر به دفاع هستیم و در آن دوران هشت ساله چنان مقتدرانه در مقابل تمام دنیای کفر ایستادیم که خداوند به پاس آن ایستادگی امروز در عرصه مقاومت هم ما را در دنیا جلودار کرده است.

وی افزود: عرصه مقاومت به همت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جهش دیگری بود که جمهوری اسلامی را به یکی از بازیگران و تصمیم گیران عرصه سیاسی و جهانی تبدیل کرد.

ضرورت ارتقای سطح بینش سیاسی در میان جوانان

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه امروز یک نیاز جدی که برای نسل جوان جامعه ما احساس می‌شود، ضرورت ارتقای سطح دانش و بینش سیاسی است، تصریح کرد: نسل جوان و آینده این کشور باید بداند که چگونه از وضع موجود و هجمه‌هایی که از هر سو وارد می‌شود، تجزیه و تحلیل درستی داشته باشد و با بصیرت و هوشمندانه و درست تصمیم بگیرد.

زارعی افزود: متأسفانه داده‌هایی که باید در کشور از سوی افراد مسئول به نسل جوان جامعه داده شود، به خوبی انجام نشد و در مقابل دشمن در حوادث و اغتشاشات اخیر به خوبی مأموریت خود را انجام داد.

وی با بیان اینکه حوادث‌های رخ داده و افرادی که به هر نحوی از سوی برخی سلطنت طلب‌ها فریب خوردند، تجربه خوبی بوده است، گفت: این کشور در همه دوران حوادث‌های سختی را تجربه کرده، اما از اصول و ارزش‌های نظام و انقلاب و خاک کشور دست نکشیده و این مهم باید همچنان حفظ بماند.

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری مازندران با اشاره به اینکه این استان در دوران دفاع مقدس بسیار افتخارآفرین بود و این رشادت‌ها همچنان زبانزد است، یادآورشد، امروز هم در همه حوزه‌های هنری عرصه جنگ تحمیلی جای پای هنرمندان استان مازندران را می‌بینیم که به بزرگی خودنمایی می‌کند.


منبع : مهر