۱۴:۵۴ ۱۴۰۲/۲/۱
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

فرمانده انتظامی عباس آباد برکنار شد

فرمانده انتظامی عباس آباد برکنار شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از عزل فرمانده انتظامی عباس آباددر پی حادثه روستای دانیال آن شهرستان خبر داد.

به گزارش کاسپین24 | روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه دولت با مردم برای تامین منافع آن‌ها عهد بسته است، گفت: پس از ماجرای روستای دانیال شهرستان عباس آباد، استاندار مازندران دستور ویژه‌ای برای بررسی همه جانبه این حادثه صادر کرد.

او افزود: ۲ بار با ۲ خانواده داغدار این حادثه گفتگو و اعلام کردم مراحل رسیدگی به این واقعه تلخ تا احقاق حقوق کامل مردم ادامه خواهد داشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به عزل فرمانده انتظامی عباس آباد درپی حادثه روستای دانیال، ادامه داد: فراجا با تقدیم ۱۳ هزار شهید نقش بی بدیلی در تأمین امنیت مردم داشت و قصور یک فرد به معنای زیر سوال رفتن خدمات دستگاه و سازمان نیست

سرهنگ صالحی جانشین فرماندهی انتظامی تنکابن، جایگزین فرمانده سابق انتظامی عباس‌آباد شد.

صبح روز ۲۶ فروردین معاونت تولیت موقوفه عام دانیال در روستای دانیال برای تثبیت مالکیت زمینی، اقدام به فنس کشی و جانمایی کانکس کرده بود که با واکنش اهالی روبرو و به درگیری منجر می‌شود.

در این حادثه ۲ نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند و بادستور قضایی اعضای شورا و دهیار این روستا نیر بازداشت شده اند.

دانیال یکی از روستا‌های سلمانشهر عباس آباد است که اهالی آن نسبت به وقفی بودن بخش زیادی از زمین‌های این روستا اعتراض دارند و خواستار تعیین تکلیف این اراضی هستند.


منبع : باشگاه خبرنگاران