۱۲:۵۸ ۱۴۰۱/۱۱/۲۱

قطع آب در بخش هایی از قائم شهر به دلیل بارش باران

قطع آب در بخش هایی از قائم شهر به دلیل بارش باران

خط انتقال آب ۴۰۰ اینچی قائم شهر به دلیل بارش شدید باران از مدار خارج شده است.

به گزارش کاسپین24 | حسینعلی محمدی شیرکلاهی افزود: بارش مستمر باران و آبگرفتگی معابر باعث مشکلات زیرساختی در قائمشهر شد که عواقب آن تخریب لوله انتقال و قطعی آب آشامیدنی در بخش های از این شهر از چند ساعت گذشته تاکنون است.

وی خاطر نشان کرد: اکنون کارکنان بخش زیرساختی آب و فاضلاب قائمشهر در حال ارزیابی و رفع خرابی پیش آمده هستند و پیش بینی می شود حداکثر تا ساعت ۱۹ عصر امروز آی بخش هایی از این شهر از جمله اطراف میدان امام قائمشهر قطع باشد.

اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران سه شنبه هفته جاری با انتشار اخطاریه ای نسبت به بارندگی سیل آسا و برف، وزش تندباد، آذرخش، کاهش دمای هوا و طوفانی شدن دریا از روزهای پایانی این هفته تا اوایل هفته آینده هشدار داد.

بررسی پیش بینی هواشناسی مازندران گویای آن است که از روز جمعه با شدت گرفتن بارندگی در مازندران، آبگرفتگی معابر و خیابان ها دور از انتظار نیست.

مدیریت بحران مازندران در ادامه این اخطاریه آورده است که بر اساس اخطاریه هواشناسی مبنی بر تقویت سامانه جریان شمالی و تشدید بارش ها و کاهش دما که در ارتفاعات نیز با برف همراهی می شود، تمامی دستگاههای امدادی در این استان به حالت آماده باش درآمدند.

همچنین تمام دستگاه‌های امدادی شامل جمعیت هلال احمر، اورژانس، آب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری ها و سایر دستگاههای عضو شورای مدیریت بحران تا روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه در حالت آماده باش قرار دارند


منبع : ایرنا