۲۰:۴۳ ۱۴۰۲/۳/۱۲
استاندار مازندران:

مازندران بیشترین امید به زندگی را در کشور دارد

مازندران بیشترین امید به زندگی را در کشور دارد

استاندار مازندران گفت : مازندران رتبه نخست کشور در بحث شاخص امید به زندگی را کسب کرده است .

به گزارش کاسپین24 | سیدمحمود حسینی پور روز جمعه در یازدهمین سفر شهرستانی خود به بهشهر در دیدار با خانواده های معظم شهدا، فعالان فرهنگی، سیاسی و اقتصادی این شهرستان افزود: در سفر شهرستانی نظام مسائل و مشکلات مناطق شناسایی، مطرح و پیگیری می شود و برای حل مشکلات مردم برنامه راهبردی داریم.

وی ادامه داد: کشور و نظام مقتدری داریم که با وفاداری مردم ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می دهد.

مقام عالی دولت در مازندران گفت: حل مشکلات مردم نیازمند تلاش است. برخی عادت و رویه های غلط را باید بشکنیم و اصلاح کنیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: نخبگان هر شهرستان باید با برگزا ی نشست مستمر، مسایل و مشکلات را مطرح و برای آن راهکار ارایه دهند.

حسینی پور افزود: جلسه امشب سرآغاز یک تحول در بهشهر خواهد بود. شهرستان هایی در مازندران موفق بودند که نخبگان آن شهر جلسات موثری برپا کردند و برای رفع مشکلات نیز راهکار ارایه کردند.

وی اضافه کرد: بزرگترین بنادر شمالی کشور در بندرامیرآباد است و فعالیت تجاری و اقتصادی در این بندر به تنهایی می تواند یک کشور را اداره کند.

استاندار مازندران با اشاره به توطئه دشمنان در ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم گفت که ایجاد امید در بین مردم لازمه تحرک و پویایی و راهکار موثر برای مقابله با دشمنان است. مردم ایران با جمهوری اسلامی ایران به قله های پیشرفت و توسعه دست یافته است.

حسینی پور افزود: به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون ۵۶ درصد زنان مازندران شاغل هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون کارهای بسیار بزرگی برای مردم صورت گرفته است، افزود: تا پایان امسال جشن آسفالت راه روستایی در بهشهر را برگزار خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت مازندران، باید در هر روستا حداقل یک واحد یکصد راسی پرورش دام راه اندازی شود. باغداران باید از فروش محصولات خود اطمینان حاصل کنند که با اهتمام دولت سیزدهم مرکبات مازندران به چین صادر شد. مجوز صادرات مرکبات مازندران به چین دریافت شد و تاکنون نیز ۱۰ تن از این محصول به چبن صادر شد.

حسینی پور تصریح کرد: حرکت قطار توسعه مازندران به دست توانای جوانان، نخبگان و کارشناسان به حرکت درآمد و این مهم همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

استاندار مازندران گفت: مردم بهشهر به لحاظ قدمت، اصالت و دینداری حافظ ارزش های اسلامی در مازندران هستند. بهشهر در اوضاع اقتصادی با مشکلات زیادی مواجه است.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه مردم مازندران از ظرفیت بزرگی برخوردارند و در آستانه تحول بزرگ در این استان هستیم، گفت: بندرامیرآباد بهشهر باید در ایجاد این تحول بخوبی ایفای نقش کند. مازندران در امید به زندگی مقام نخست کشوری را کسب کرد.


منبع : ایرنا