۱۴:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
۴۲ سالگی انقلاب اسلامی

متفاوت‌ترین راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران برگزار شد

متفاوت‌ترین راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران برگزار شد

متفاوت‌ترین راهپیمایی ۲۲ بهمن به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و مازندران، به صورت خودرویی در تمامی شهرهای این استان برگزار شد.

به گزارش کاسپین24 | ساری

حماسه پرشور مردم ساری در روزهای کرونایی این بار با رژه خودرویی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در فجر چهل و دوم رقم خورد.

در ساری، رژه خودرویی و موتوری از میدان امام(ره) (حسینیه عاشقان کربلا) آغاز شد تا میدان شهدای ساری ادامه یافت.

عباس رضایی فرماندار ساری نیز در حاشیه این آئین با اشاره به حضور پرنشاط و متعهدانه مردم در۲۲ بهمن امسال، اظهار کرد: مثل همیشه مردم‌ایران و مازندران‌ثابت کردند پای انقلابشان می‌مانند و هیج تهدیدی بر آنها اثر ندارد.

وی ادامه داد: ترکش برخی سختی ها و دشواری ها را متحمل می شوند اما بر اصل انقلاب و دفاع از دین، ولایت و انقلاب کم نمی گذارند.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: مردم‌ما ثابت کردند انقلابی هستند و می طلبد همه ما مسوولین قدر مردم را بدانیم.

رضایی ادامه داد: ما باید تمام توان‌خود را در خدمت گذاری بکار گرفته و کوتاهی نکنیم که مردم‌ما مستحق هر گونه خدمت شایسته هستند.

آمل

در هزارسنگر نیز خطوط به هم پیوسته خودروها و موتورسوران در جشن انقلاب خودنمایی می کند و مردمان آمل بار دیگر نشان دادند ریشه هایشان با انقلاب گره خورده و با اینکه این شهر همواره در مدار قرمز کرونایی قرار داشته اما باعث نشده حضور مردم در دهه فجر امسال کمرنگ باشد بلکه با قدرت طنین مرگ بر آمریکا امروز در این شهر پیچیده است.

بهشهر

در بهشهر با اینکه روزهایی بد کرونایی را می‌گذراند و مدتی هم قرمز بوده اما باعث نشد مردم در فجر چهل و دوم دست از انقلاب و آرمان هایشان بردارند و با رعایت تمامی پروتکل ها در صفوف خودرویی فریاد برائت از اجانب را سر دادند و بار دیگر پیمان خود را با رهبر انقلاب تجدید کردند.

در این شهرستان، راهپیمایی از میدان قدس آغاز شد و تا ایستگاه ساری - پارک ملت ادامه یافت.

تنکابن

راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن در تنکابن نیز از از مقابل سپاه تنکابن به سمت شیرود آغاز شد و سپس در شهر نشتارود به پایان رسید.

محمد زمانی یکی از اهالی شهر تنکابن که در این راهپیمایی با خودروی شخصی خود حضور پیدا کرد گفت: این حضور به معنی همراهی همیشگی با نظام و رهبری است و به دشمنان این پیام را می‌دهد که برای دفاع از سرزمین‌مان در هر شرایطی آماده هستیم.

رویان

یک جوان انقلابی اظهار کرد: با توجه به تمامی موضوعات حاکم بر کشور که تا حدودی موجب نارضایتی شده است، مردم پای بیعت با ولی فقیه هستند و این انقلاب را تا به دست صاحب اصلی آن برسد یاری می کنند.

وی با اشاره به اینکه بهترین یاری برای ظهور امام زمان (عج)، حضور در همین مراسم‌ها است، تصریح کرد: در عرصه بین‌الملل تمامی کشورهای دنیا، به دنبال ضربه به کشورمان هستند اما ما جوانان انقلابی، ان شاء الله حکومت جهانی را برقرار می کنیم.

این جوان انقلابی که راضی به معرفی خود نشد، افزود: با توجه به شرایط متفاوت امسال، یک شور خاصی در مردم ایجاد شده و به یاد آن روزهایی که در گذشته مانورهای موتوری و یا حتی اسب‌سوارها در دفاع مقدس شبیه به این کارها را انجام می‌دادند، این حضور هم این پیام را دارد که بگوییم هم پیاده و هم سواره در خدمت نظام هستیم.

بابل

در شهر بابل نیز با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی مردم در صفوف بهم پیوسته خودرویی به پا خواستند تا نشان دهند در هیچ شرایطی دست از آرمان های انقلاب نخواهند کشید.

در بابل، راهپیمایی خودرویی از میدان ولایت به سمت مصلای جمعه برگزار شد.

نوید قلی‌پور یک جوان حاضر در این راهپیمایی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول این ۴۲ سال، فراز و فرود فراوانی را شاهد بوده است، گفت: پیام حضور در این راهپیمایی دست نکشیدن از آرمان‌های انقلاب در هر شرایطی است.

فریدونکنار

در فریدونکنار نیز مردم همچون سال های گذشته پا به میدان گذاشتند و با رژه خودرویی فریاد مرگ بر آمریکا را سر دادند.

در این شهرستان، رژه خودرویی و موتوری از مقابل کمربندی غربی به سمت شهر و به سوی مصلای قدس فریدونکنار برگزار شد.

نوشهر

در نوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، راهپیمایی خودرویی و موتوری از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

حضور کودکان و نوجوانان در کنار نسل‌های اول انقلاب، بر زیبایی این راهپیمایی خودرویی افزوده است.

رامسر

مردم رامسر نیز امروز پرشکوه تر از هرسال اما با شکلی متفاوت حماسه ای دیگر را رقم زند و با خودروها و موتور،دوچرخه برای تجدید عهد با رهبرشان و بیزاری از دشمنان انقلاب پا به میدان گذاشتند و مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سردادند.

نور

مراسم خودرویی و موتوری راهپیمایی ۲۲ بهمن، از ساعت ۹ صبح با حضور پرشور مردم و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان نور آغاز شد.

در این مراسم متفاوت، پلاکاردها، پرچم‌ها و وسایل تزئیناتی بر روی خودروها آذین‌بندی شد و پخش آهنگ‌های انقلابی نیز بر شور این حماسه حضور، افزود.




منبع: ایسنا