۱۵:۴۲ ۱۳۹۸/۹/۷
امام جمعه آمل:

مردم آمل از شورای شهر عملکرد ندیدند!

مردم آمل از شورای شهر عملکرد ندیدند!

امام جمعه آمل، از عملکرد وبرخی کم کاری اعضای شورای اسلامی این شهر انتقاد کرد وگفت انصافا مردم در ۱۹ ماه از عمر دوره پنجم شورا عملکرد مناسبی از اعضای شورای شهر ندیدند.

به گزارش کاسپین24| حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی ،افزود: اینکه بگوییم که همه کم کاری ها و کارنشدن ها به خاطر مسائل اعتباربوده که درست نیست، برخی از عملکرد به خود افراد وبا توجه به تخصص وهمکاری وهمراهی که با دیگر مجموعه درسطح شهرستان دارند، مربوط می شود.

وی با اشاره به اینکه دود اختلاف ها و دوری کردن اعضا ازیکدیگر برسر برخی منافع های شخصی به چشم شهروندان برود، افزود: حداقل ۲۱ ماه از عمر شورای دوره پنجم باقی مانده وانتظار هست درمدت باقی مانده با همراهی شهردار جدید، مردم بتوانند عملکرد قابل توجهی را به چشم ببینند وبه آینده افرادی که به نمایندگی از آنها درمجموعه تصمیم گیری شهری حضور دارند، اعتماد وباورکنند.

خدمت به مردم همان عمل صالح است

امام جمعه آمل دربخش دیگری با بیان اینکه مردم همواره درحد نیازودریافت خدمات به حق خودشان قانع هستند، گفت، خدمت یک مدیر به مردم درواقع همان عمل صالح است که بارها وبارها درقرآن وآیات به آن تاکید فراوان شده است.

حجت اسلام مرتضوی ادامه داد، هرعملی که برای رضای خداوند باشد، مطمئنا جای خودش را هم درمیان مردم و هم درنزد خداوند باز خواهد کرد وماندگار می ماند.

وی درعین حال از عملکرد ۹ ساله امیرسلیمانی شهردارسابق آمل تمجدید کرد وگفت، الحق، انتظاراتی که مردم از مجموعه شهرداری آمل داشتند، در مدیریت شهرداری سابق درحد توان وامکاناتی که دراختیار داشت، قابل قبول بوده و کارنامه آقای امیرسلیمانی با توجه به خدمات مختلفی که دراین شهراجرا کرده قابل قبول ودرخشان است.

امام جمعه آمل ادامه داد، انتظار هست که درمدیریت شهرداری که با همه بخش ها ورده های مختلف شهری به نوعی درارتباط هر روزه هست، همدلی وهمراهی خوبی درسطح مدیریت شهرستان واستانی همراه باشد تا برخی اقدام ها وطرح ها متناسب با خواست شهروندان درکمترین زمان از اجرا به مرحله استفاده برسد.