۰۸:۳۳ ۱۳۹۸/۱۱/۶
رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

مردم آمل در سال 60 منافقین را نابود کردند

مردم آمل در سال 60 منافقین را نابود کردند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری،گفت:تکریمی که حضرت امام راحل نسبت به شهر آمل داشتند نسبت به هیچ شهری در کشور نداشته است.

به گزارش کاسپین24| حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی در همایش سالروز حماسه مردمی ششم بهمن سال ۶۰ در آمل با بیان اینکه آتش عشق و محبت امام حسین (ع) خاموش نمی‌شود، تصریح کرد: اربعین گذشته در اربعین حسینی بیش از ۲۰ میلیون نفر در مراسم پیاده روی شرکت کردند و این نشان از عشق به امام حسین (ع) دارد.

وی افزود: به برکت انقلاب، نظام اسلامی و خون شهیدان از جمله سردار شهید سلیمانی و هم رزمانش و جوانان پاک باخته که حاضر هستند تا آخرین نفس برای حفظ این نظام بجنگند و شهید شوند، دارای عزت و افتخار هستیم.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رسیدگی به خانواده معظم شهدا و ملاقات با آنان را از برنامه‌های همیشگی مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: اگر امروز نفس می کشیم و عزت داریم و فرمانده سپاه کشور می‌گوید اگر آمریکا جسارتی کند، آنجایی را که بیشتر دوست دارد درهم خواهید کوبید، به برکت خون شهیدان است.

هیمنه نیروهای مسلح و سپاه به برکت خون شهیدان است

وی افزود: این قدرت بیان و حرف‌های بی محابا و تهدید، توخالی نیست و خبر داریم چه تعداد از نیروهای آمریکا در حمله به پایگاه نظامی آمریکایی کشته شدند و این همه قدرت و هیمنه نیروهای مسلح و سپاه به برکت خون شهیدان است.

وی با اظهار اینکه آل سعود ظالم هستند و غضب کردند، افزود: اکنون شیعیان و مسلمانان نمی‌توانند به راحتی در بقیع و حرمین شریفین، زیارتنامه بخوانند و زیارت کنند و از خداوند تقاضای سقوط آل سعود داریم.

آیت الله محمدی گلپایگانی با اظهار اینکه آل سعود، آل سقوط است تصریح کرد: انشاءلله به زودی شاهد سقوط آن خواهیم شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اظهار اینکه حیف بود سردار قاسم سلیمانی در بستر بمیرد زیرا همواره شهادت آرزویش بود، افزود: رذل ترین افراد عالم دستور ترور وی را صادر کردند.

نام سردار سلیمانی پشت دشمن را می‌لرزاند

وی اخلاص را از ویژگی‌های برجسته سردار سلیمانی بیان کرد و افزود: ایشان یک نظامی و فرمانده سپاه قدس بود و در کنار آن یک دیپلمات برجسته بوده است و شرح حال عراق، لبنان، یمن، سوریه در مشت وی بود.

آیت الله گلپایگانی ادامه داد: نام و شجاعت سردار سلیمانی، پشت دشمن را می‌لرزاند و اولین فردی بود که در نبرد با دشمنان، حمله را آغاز می‌کرد و از مرگ هراسی نداشت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به تشییع باشکوه مردم ایران و عراق از پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: تشییع جنازه این بزرگمرد انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است و نام وی برای ابد و همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد شد.

وی با گرامیداشت حماسه ششم بهمن سال ۶۰ مردم آمل اظهار داشت: تکریمی که حضرت امام راحل نسبت به شهر آمل داشتند نسبت به هیچ شهری در کشور نداشته است.

آیت الله گلپایگانی تصریح کرد: منافقان کوردل تصور می‌کردند می‌توانند آمل را محاصره کنند اما حماسه مردمی، نقشه‌هایشان را از بین برده است.

وی با بیان اینکه ایران کشور امام حسین (ع)، اربعین و اهل بیت است، افزود: انشالله این پرچم به دست مبارک حضرت امام زمان (عج) خواهد رسید.


منبع:مهر