۱۵:۴۸ ۱۴۰۰/۱۰/۶

مطالعه طرح منوریل در شهرهای مرکزی مازندران آغاز شد

مطالعه طرح منوریل در شهرهای مرکزی مازندران آغاز شد

استاندار مازندران با اشاره به حجم تردد و ترافیک سنگین در جاده ها و راه های مواصلاتی مازندران، گفت:مطالعه طرح احداث منوریل در شهرهای مرکزی استان توسط متخصصین این حوزه آغاز شد. ‎

به گزارش کاسپین24 | سید محمود حسینی پور در جلسه با متخصصین حوزه منوریل شهری، با اشاره به حجم تردد و ترافیک سنگین در جاده ها و راه های مواصلاتی مازندران، گفت: مطالعه طرح احداث منوریل در شهرهای مرکزی استان توسط متخصصین این حوزه آغاز شد.

استاندار مازندران با اشاره به اهمیت و تاثیر اجرای این پروژه در تسهیل ترافیک استان، گفت: برای وارد شدن این پروژه به فاز اجرایی نیاز است که یک شرکت بین المللی مجری در این حوزه باحضور در مازندران، جنبه های مختلف این طرح را بررسی و پایش کند.

وی با بیان اینکه بخش عمده ادارات و نهادهای دولتی در شهرهای مرکزی استان قرار دارد، گفت: فاز اول این طرح در شهرهای ساری، بابل و قائمشهر و فاز دوم در شهرهای غربی استان اجرایی می شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به ظرفیت های مهم گردشگری و اقتصادی در استان، تاکید کرد: احداث منو ریل منجر به تسهیل فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری در استان می شود و این مهم؛ رونق و توسعه مازندران را به دنبال دارد.


منبع : ایسنا