۲۱:۱۹ ۱۴۰۲/۱۲/۹

هوای سرد و برفی برای مازندران

هوای سرد و برفی برای مازندران

هوای مازندران امروز و فردا ابری همراه با بارش باران و در ارتفاعات برفی و سرد پیش بینی می‌شود.

به گزارش کاسپین24 | کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای استان امروز در نیمه غربی بارندگی همراه با وزش باد در ارتفاعات این مناطق و میان بند برفی و مه گرفته پیش بینی می‌شود.

غلامپور افزود: این وضعیت جوی در نیمه شرقی بصورت بارش پراکنده در ارتفاعات همراه با بارش برف خواهد بود.

او با بیان اینکه فردا پنج شنبه در نیمه غربی بارش پراکنده و در نیمه شرقی بارش باران خواهیم داشت، گفت: احتمال آبگرفتگی در مناطق ساحلی و جلگه ای، اختلال در تردد و لغزندگی در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی بدلیل کاهش دید، کولاک برف، لغزندگی و یخبندان و احتمال سقوط بهمن از پیامد‌های این سامانه است.

غلامپور ادامه داد: هوای استان روز جمعه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی پیش بینی می‌شود و این روند جوی تا روز یکشنبه ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی مازندران با بیان اینکه از روز یکشنبه شاهد افزایش و شاهد ورود سامانه سرد بارشی دیگر در استان خواهیم بود، گفت: روز دوشنبه هم استانی بارش باران را در مناطق ساحلی و جلگه‌ای و برف را در مناطق کوهستانی و ارتفاعات شاهد خواهند بود.

او ادامه داد: دریای خزر از امشب مواج می‌شود و برای فعالیت‌های دریایی و صید و صیادی مناسب نخواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران فزود: ساری با بیشینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و دلیر چالوس با کمینه دمای ۱۴ درجه زیر صفر صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.


منبع : خبرگزاری صدا وسیما