۱۷:۳۵ ۱۴۰۲/۶/۷

گاز رسانی به هفت روستای لاریجان آمل

گاز رسانی به هفت روستای لاریجان آمل

همزمان با پنجمین روز از هفته گرامیداشت دولت مشعل هفت روستای بخش لاریجان آمل با بهره مندی پنج هزار خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

به گزارش کاسپین24 | مدیر عامل شرکت گاز مازندران روز سه شنبه در مسجد روستای پلور در لاریجان آمل بیان کرد: برای گازرسانی به این هفت روستا ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است تا پنج هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

قاسم مایلی رستمی افزود: قبل از این گازرسانی در بخش لاریجان به صورت سی ان جی بود که شرکت گاز ۳۰۰ میلیون ریال درآمد داشت و ۳۰ میلیارد ریال به صورت ماهانه هزینه می کرد که خوشبختانه با گازرسانی به این هفت روستا این مشکل برطرف شد.

وی اظهار داشت: برای اینکه گاز طبیعی بدست ما برسد یک هزار کیلومتر لوله گذاری و خط انتقال خطوط تغذیه، ایستگاه و کنتور بکار گرفته شد تا دولت بتواند این نعمت را برای بهره مندی در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولت کار و تلاش است، بیان کرد: اگر بخواهیم تمامی زمین های خریداری شده برای گازرسانی به این هفت روستا و ایستگاههای گاز را محاسبه کنیم این طرح ۱۰ هزار میلیارد ریال برای دولت هزینه دارد.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران در ادامه این را هم گفت که با حمایت دولت سیزدهم و تلاش پیمانکاران که در این طرح ها سرمایه گذاری می کنند، گازرسانی به شهروندان ادامه دارد.


منبع : ایرنا