۱۱:۰۴ ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

یک کشته سازی دیگر در مازندران+ فیلم

یک کشته سازی دیگر در مازندران+ فیلم

رسانه‌های خارجی یک بار دیگر به دنبال کشته سازی و بر هم زدن آرامش جامعه بودند که این بار هم تیرشان به سنگ خورد.

به گزارش کاسپین24 | دوشنبه شب ۱۴ آذر ۱۴۰۱ در ساری جسم بی جان جوانی به نام رضا دهبوید توسط نیروی انتظامی استان به یکی از بیمارستان‌های ساری برده می‌شود و عوامل آن بیمارستان بلافاصله اقدامات خود را برای احیای این جوان انجام می‌دهند که متاسفانه نتیجه بخش نبود.

در حالیکه دستگاه قضایی و انتظامی از جمله دادگستری مرکز استان در حال بررسی دقیق و مشخص نمودن تمامی ابعادی موضوع هستند تا مطابق با قانون با افراد خاطی از هم صنف و دستگاهی بدون هیچ چشم داشتی برخورد کند رسانه‌های خارج‌نشین اینبار هم از این موضوع برای پروژه دروغین کشته سازی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم سوء استفاده کردند که روایت خانواده‌های مرحوم مهر باطلی برای این سناریوی نخ نما شده است.

قدرت الله دهبوید پدر مرحوم می‌گوید: از اولین ساعات اتفاق مسئولین آمدند و من هم در همه جا‌هایی که قرار بود موضوع مورد بررسی قرار گیرد، حضور مستقیم داشتم؛ این نشانه صداقت مسئولان بوده است.

مادر مرحوم نیز می‌گوید: دشمن از هر حادثه‌ای دارد سواستفاده می‌کند تا به کشور ما لطمه بزند و اگر کسی از این قضیه سواستفاده بکند به کشور و خانواده ما لطمه زده است و ما مطمئنیم حق ما پایمال نمی‌شود.



منبع : باشگاه خبرنگاران