۱۸:۲۱ ۱۴۰۳/۱/۶

هوای مازندران امروز بارانی در برخی مناطق برفی

هوای مازندران امروز بارانی در برخی مناطق برفی

هوای مازندران در ششمین روز از فروردین در ارتفاعات برفی و در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بارانی همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.

به گزارش کاسپین24 | کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای استان امروز در مناطق ساحلی و جلگه‌ای ابری گاهی با بارندگی و وزش باد همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.

فرجی افزود: از بامداد امروز تا امشب بارش‌ها در مناطق کوهستانی رامسر، تنکابن، جاده‌های هراز و کندوان، مناطق کوهستانی نوشهر، نور، بابل، سوادکوه از شدت بیشتری برخوردار است.

او گفت: در این مناطق احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها، ریزش سنگ، رانش زمین و لغزندگی جاده‌ها وجود دارد.

فرجی با بیان اینکه بارش‌ها در مناطق شرقی مازندران از شدت کمتری برخوردار است افزود: مقدار بارش‌ها از مناطق کوهستانی به سمت سواحل کاهش می‌یابد. بطوریکه مناطق ساحلی و جلگه‌ای بارش‌ها قابل توجه نیست.

کارشناس هواشناسی مازندران ادامه داد: این سامانه بارشی سرد اواخر امشب از استان خارج می‌شود و از فردا سه شنبه هوا صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

او افزود: از چهارشنبه تا جمعه هوای استان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت: دریای خزر امروز موج متوسط دارد و فعالیت‌های دریایی وصید وصیادی با رعایت جوانب احتیاط صورت گیرد.

کجور و بیشه بنه گلوگاه با بیشینه دمای۲۰ درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و کجور با کمینه دمای ۲ درجه بالای صفر صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد. 


منبع : خبرگزاری صدا وسیما